آهنگ با حال با ریتم دوست دارم محسن یگانه
 
درباره وبلاگ


من عاشق زمزمه کردن آهنگ هستم. همیشه شادم عاشق زنگیم و خونواده ام هستم. این وبلاگ بیانگر احساسات منه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 3520
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


جیقیل
اینی که میبینی رو با جون کندن درست کردم نظر ندی وبلاگم رو از هستی دیلیت می کنم حالیته؟




ا ملودی دوست دارم محسن یگانه بخون
لای کتاب باز نشد افتخارشو نداشتم
امتحان فردارو واسه هفته ی بعد گذاشتم
بود و نبودم تو کلاس فرقی برام نداره
این همه بیخیالی داره حرصمو در میاره ....اشکمو در میاره
تاریخ امتحانو بهم بگو که بدونم
بخوابم؟نخوابم؟بخونم؟یا نخونم؟
میترسم که بپرسه....میترسم که بپرسه من هیچی بلد نباشم
یا این که اصلا حوصله ی درسو نداشته باشم
اخه درس نخوندم من بیچاره
مگه یه صفر کنار دو ارزشی هم داره
درس نخوندم من بیچاره
مگه یه صفر کنار دو ارزشی هم داره
نگاه بیخیالم روی درو پنجره
نمیدونم چم شده باد لاستیکم پنچره
میبینی خوابم گرفته ای دوست میز کناری
تو با نیشگون ناقصت اشکمو در میاری...جیغمو در میاری
عاشق نمره بیستم ولی
درس نخوندم من بیچاره
مگه یه صفر کنار دو ارزشی هم داره
درس نخوندم من بیچاره
مگه یه صفر کنار دو ارزشی هم داره
شعرای محسنو باز روی ورق نوشتم
بازم مثل همیشه از اقا یه صفر گرفتم
اوه کنکور سال بعده ولی درس نخوندم اصلا
با البوم حبابی که جدا نمیشه از من
بود و نبودم تو کلاس فرقی برام نداره
این همه بیخیالی داره حرصمو در میاره....اشکمو در میاره
میترسم که بپرسه....میترسم که بپرسه من هیچی بلد نباشم
یا این که اصلا حوصله ی درسو نداشته باشم
اخه درس نخوندم من بیچاره
مگه یه صفر کنار دو ارزشی هم داره
درس نخوندم من بیچاره
مگه یه صفر کنار دو ارزشی هم داره
(
گروه خلاقان بیکار )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : goharamini